© 2024 solvo B.V.

Pijn in voet

Gisteravond wilde ik uit mijn bed stappen. Toen ik mijn voet op de grond zette voelde ik een verschrikkelijke pijn. Ik snap niet hoe dat kan, want ik had daarvoor echt nergens last van. De pijn zit voornamelijk aan de bovenkant bij de middelste tenen. Ook heb ik pijn net onder mijn grote teen. Een beetje aan de buitenkant. Het is het soort pijn dat je voelt alsof er iets zwaars op je voet valt ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen. Het rare is dat de pijn soms veel erger wordt. Zo erg dat ik niet eens kan staan op die voet. Ik ben nergens tegenaan gestoten ofzo. Wel sprong ik van een fiets af en voelde ik wel een beetje pijn in mijn voet, maar het was echt uren daarna dat mijn voet zo\\\'n pijn deed. Weet iemand wat dit kan zijn? Bedankt!


Ik denk dat de oorzaak toch het van de fiets springen is geweest.Als je er niet op kan staan dan zou ik het maar even na laten kijken,misschien een foto maken?Dan heb je zekerheid of er toch wat gebroken is ofzo.

label.Geplaatst op 2005-11-24 13:00:34


Hallo, het feit dat je na je ongelukkig fietsafstapje nog kon lopen, betekent dat je waarschijnlijk geen breuk hebt. Bij een breuk kun je meestal meteen niet meer lopen. Ik denk dus aan een kneuzing. Bij een kneuzing duurt het meestal 1 á 2 dagen na het ongelukje dat je er daadwerkelijk last van begint te krijgen. Ik raad je wel aan om voor de zekerheid even foto's te laten maken in het ziekenhuis. Groeten van Cosy.

label.Geplaatst op 2005-11-25 19:30:55


Dat onder je grote teen aan de buitenkant...... als dat rood en opgezet is met vreselijke pijn en een kloppend gevoel wat ineens is gekomen zonder oorzaak, dan kan het jicht zijn, dat heb ik ongeveer 1 keer per jaar, een jichtaanval. waar je teen vastzit aan je voet? Bedoel je daar? is het ook rood?

label.Geplaatst op 2005-12-04 22:15:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren