© 2024 solvo B.V.

Pijn linkerkant gezicht, uitstraling arm/been, wordt minder met koud water (?)

6 wkn geleden thuis uit werk; ineens helse pijnaanvallen aan de linkerkant. Dag daarop s\'morgens naar tandarts, foto\'s ( bijholteontstek.?/antibiotica geslikt), paar uur gewerkt, naar huis gestuurd door baas, naar de huisarts. Weekend nauwelijks doorgekomen, bijna vergiftiging teveel pijnstillers volgs weekenddienst telf. Pijnstillers helpen niet! Ik wordt hier moe van, weet niet wat het is; 6wkn verder en drie x tandarts, vier x huisarts, twee x fotos tandarts, antibiot / peniciline kuren; NIETS! Heeft iemand misschien wat meer verstand welke richting ik het moet zoeken? Want ik moet weer een weekend door zonder hulp van arts of wel-werkende medicijnen en het doet echt 24 uur per dag pijn, alsof er met een mes gesneden wordt in mijn linkerhoofd kant.


Kan het misschien migraine zijn? Had je huisarts er al aan gedacht om je langs een neuroloog te sturen?

label.Geplaatst op 2006-03-27 09:33:49


hallo, Ik zou ook net als in het vorige berichtje je willen adviseren eens een verwijzing naar de neuroloog te vragen. Misschien is het beknelde zenuw? deze wordt verdoofd door koud water, waardoor je minder last hebt. succes ermee.

label.Geplaatst op 2006-03-28 20:27:58

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren