© 2024 solvo B.V.

Pijn rechts boven de tepel.

Hoi allemaal. Ik ben een jongen van 20 en heb last van mijn borst gedeelte. Het zit rechts boven mijn tepel een beetje. Het deed zich ineens op gisteravond en heb er nu nog wel een beetje last van. Ook kan heb ik een beetje last van mijn borstbeen zelf maar dat kan van het stress komen. Heeft iemand tips of opmerkingen voor me?


hoi. ik wilde even op mijn eigen bericht reageren. Ik ben naar de dokter gegaan en hij zei dat er niets met mijn longen was en niets met mijn borst. Natuurlijk wel wat opgeluchter maar nog steeds last van me borst. Ook last van me keel. Weet iemand hoelang een gemiddelde griep duurt? en spierpijn?? klinkt misschien dom maargoed. alvast bedankt voor reactie

label.Geplaatst op 2007-11-27 20:02:56


Heel niet dom!! Juist heel verstandig dat je naar de dokter gegaan bent! Je kunt best een griepje onder de leden hebben. Een echte goeie griep gaat gepaard met koorts, inderdaad spierpijn en vaak ben je verkouden, keelpijn en je voelt je ook erg beroerd! Een goeie griep kan wel 2 weken duren hoewel de koorts wel na 3 dagen moet zakken anders heb je waarschijnlijk een kuur nodig. Maar misschien zit er bij jou iets te broeden en kan die pijn best daar mee te maken hebben. Bij longontsteking heb je hele hoge koorts, 40 of meer en heb je het ook benauwd en meestal pijn boven in je rug. als de pijn niet overgaat bij jou zou ik gewoon nog een keer naar de huisarts gaan! Groetjes!

label.Geplaatst op 2007-11-29 14:24:24


wie weet krijg ik idd nog een goede griep. Koorts heb ik niet en ook nog niet gehad. De pijn is wel van rechts naar links verschoven. Ga volgende week weer naar de dokter denk ik dan. gegroet

label.Geplaatst op 2007-11-29 18:16:53

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren