© 2024 solvo B.V.

Pijn rechts in de buik/zij

ik heb al drie dagen achter elkaar pijn aan de rechterkant van mijn buik/zij. het steekt en tijdens het plassen doet het nog zeerder. mijn ontlasting is slijmerig en is bij wit af en af en toe zit er een bruine kleur door? wat kan dit zijn?


hoi. heb je mms blaasontsteking? dit kun je even bij de h.arts laten controleren wat darmen detreft iets verkeerds gegeten ,teveel ? maar het kan ook gewoon een virus infectie zijn als het telang aanhoud is de h.arts de aangewezen persoon, voor dit probleem sterkte tijgerin

label.Geplaatst op 2005-08-26 09:52:47


witte ontlasting wijst op problemen met de gal, misschien galstenen. de pijn bij het plassen past daar niet bij, maar dat kan een losstaand probleem zijn. je kunt het best even naar de huisarts gaan. succes

label.Geplaatst op 2005-08-26 10:35:04


als je naar de huisarts gaat is het niet onverstandig om je leverenzymen te laten afnemen. witte ontlasting kan ook duiden op aandoeningen in de lever.

label.Geplaatst op 2005-09-11 12:57:26

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren