© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke keel

hallo het gaat om mijn vader. Sinds enkele jaren heeft hij veel last van zijn keel. Hij heeft het gevoel alsof er iets vastzit. Hierdoor schraapt hij meerder keren zijn keel. Vaak heeft hij ook het gevoel dat zijn luchtpijp dichtgeknepen word en hij gaat stikken. Uiteraard is hij met deze klachten naar de dokter geweest en die heeft hem verwezen naar een kno arts. Alles wat deze kon zeggen was dat de keel rood zag en dat hij maar moest stoppen met roken. Sinds hij deze klachten heeft, heeft hij ook al meerdere malen de griep gehad waar hij niet echt van opknapt. herkent iemand deze klachten en kan iemand me daar misschien wat meer over vertellen. alvast bedankt,


Hallo, als ik jou was zou ik een second opinion vragen want het duurt al zolang!

label.Geplaatst op 2004-01-25 00:28:53


Deze pijnlijke keel kan ook wijzen op een allergie. Bijvoorbeeld voor noten of appels. Verder is de keel schrapen absoluut niet goed. Als deze soort griep langer als een week aanhoudt is het sowiezo verstandig om contact op te nemen met de huisarts. Mocht hier koorts, diarree en overgeven bij komen dat langer als drie dagen duurt moet er uiteraard eerder contact opgenomen worden. Ook adviseer ik om te stoppen met roken, dit zou al enige verlichting kunnen betekenen. Misschien is een allergietest al een oplossing. succes

label.Geplaatst op 2004-02-12 21:14:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren