© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke knie

Hoi mensen, Ik heb vrijdagavond tegen een paal aangereden met ong. 40 km/h. Hierbij is mijn knie met die snelheid tegen de paal aan geklapt (het was een paal waar zo een verkeersboord op hangt). Nadat dat gebeurd was werd me knie snel dik en kon ik er moeilijk op lopen. De volgende dag ging het lopen nog steeds niet helemaal goed, want ik kan en dat is nu nog steeds het probleem mijn knie niet strekken en ook niet intrekken, want dan krijg ik steken in de zijkanten en bovenop mijn knie + dat de knie ook nog eens opgezwollen is vergeleken met de andere knie waar niks mee is, En lopen gaat ook niet zoals het hoort. Ik ben nog niet bij de dokter geweest, dus misschien kunnen jullie mij vertellen wat het eventueel zou kunnen zijn, en of het nodig is om naar de dokter toe te gaan. Alvast bedankt, Groetjes


Niet kunnen strekken? Steken aan de zijkanten? Je had gelijk naar een arts/ziekenhuis gemoeten!

label.Geplaatst op 2006-07-25 08:15:18


heeej A'tje Bedankt voor je reactie ga dan straks maar gelijk de dokter bellen en heb je misschien ook enig idee wat het zou kunnen zijn, want nu het gaat wel beter en kan er redelijk op lopen (niet normaal), maar blijf af en toe als me knie te ver naar achter gaat met lopen toch nog steken in de knie en hij wordt ook minder dik maar dat komt denk doordat er vocht zat. Alvast bedankt, Groetjes

label.Geplaatst op 2006-07-25 11:41:39


Niemand hier kan een indicatie geven van wat het precies is, maar wel wat het kan zijn: Kleine scheur in de knieband, haarbreuk in de meniscus, gescheurde spier, verrekte spier en ga zo maar door. Zoals je ziet kunnen het een heleboel dingen zijn maar precies kun je het nooit te weten komen via een forum. Gewoon langs de arts gaan blijft de beste optie. Veel succes.

label.Geplaatst op 2006-07-25 14:18:26


Hallo, Ik denk dat het inderdaad onverstandig van je was om niet gelijk een arts in te schakelen. Ik heb een jaar geleden een autoongeluk gehad, waarbij ik mijn knie zwaar gekneust was. Meer dan een kneuzing was het niet, maar mijn onderbeen zag er uit als een olifantenpoot. Het klinkt niet best die signalen van jou. Het heeft een week of 6 geduurd, voordat het overging. Groetjes, Cosy

label.Geplaatst op 2006-07-29 22:28:58

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren