© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke pols

hoi, bednkt voor jullie reacties. ik heb in mijn verleden geen kneuzingen of dergelijke gehad. Ik werk in een supermarkt achter de kassa en ook daar moet je weleens zware dingen tillen. Ook mijn andere collega\'s kampen met hun gezondheid. Zoals een slijmbeurs vlies onsteking in hum schouders. Moet ik daarvoor naar de huisarts? alvast bedankt


Als je zeker van je zaken wilt zijn zou ik toch naar de huisarts gaan. Het kan ook wat anders zijn. daar de pijn uitstraalt. Heel veel sterkte.

label.Geplaatst op 2004-07-25 18:54:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren