© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke tepels/borsten

hallo, ik ben suzan, 22 jaar oud en heb sinds 1,5 week zeer pijnlijke/overgevoelige borten en tepels. Het wordt ook iedere dag iets erger. Ik ben al zeer lang aan de pil, en moet komende week wel ongesteld worden. Ik heb echter nog nooit last van mijn borsten gehad als ik ongesteld moest worden. weet iemand misschien wat dit is? groetjes


neemt de pijn af als je ongesteld bent? En komt de pijn elke maand terug. Ook spanning op de borsten en zijn ze dan ook zwaarder?Misschien mastopathie dat is pijnlijke borsten verdwijnt ook vanzelf. Succes dancelady

label.Geplaatst op 2006-11-07 17:39:14


hai, Ik heb nog nooit echt pijn aan mijn borsten oid gehad als ik ongesteld moest worden. heb inmiddels wel een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, deze viel negatief uit. iemand anders misschien een ander idee? alvast heel erg bedankt.

label.Geplaatst op 2006-11-09 15:08:15


Hoi, ik heb het ook al een hele tijd, maar ik denk niet dat het aan je ongesteldheid ligt, hoor want je bent aan de pil en dan ben je niet 'echt' ongesteld. Het lijkt me vestandig voor jou om even naar de dokter te gaan voor een onderzoek, misschien heb je gewoon een ontsteking aan je klieren of zo. Bij mij hebben ze er niks van gezegd dat ik pijnlijke borsten heb. succes.

label.Geplaatst op 2007-03-07 16:08:01

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren