© 2024 solvo B.V.

Postroumatiche spier dystrofie

Hallo, Ik ben in oktber 2003 gevallen op mijn duim, nu is hier na 5 weken uitgekomen dat ik spier dystrofie heb. Nu heb ik al een paar ismelinne behandelingen achter de rug en ook al een manithol behandeling, nu krijg ik binnenkort weer een manithol behandeling en zenuwblokades in mijn nek. Wie heeft hier ervaring mee????


ik heb ook dystrofie maar gewone zal ik zeggen (sudeck) als sinds '99 en heb ook al manitol behehandelingen gehad en ook sympatisch blokkade.Nu vorig jaar heb ik een stimulator laten plaatsen voor de pijn en zou hem niet meer willen missen.Ik ben voor 50% van mijn pijn verlost de rest doe ik nog met contramal druppels. je mag me stees mailen als je nog met vragen zit ik heb ook een eigen site hierover. gr@Ingrid

label.Geplaatst op 2004-03-01 12:54:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren