© 2024 solvo B.V.

Posttraumatische dystrofie

Hallo, Ik heb een vraagje? Wie heeft er afgelopen donderdag 03-02-05 naar hart van nederland gekeken? Wie kan mij de naam zeggen van de arts? of behandelaar van de man die de man heeft geholpen met dystrofie? Graag zou ik hier meer over willen weten aangezien mijn moeder ook dystrofie heeft en eigemlijk vast zit. Ze zoeken niets uit en zit al meer dan tien jaar in een rolstoel!!! ik zal niet zeggen dat ze te genezen is maar als je niets weet kom je ook niet verder. Graag zou ik ook met mensen in contact willen komen die die man die distrofie had kent of als je het zelf bent? Of in ieder geval meer behandel methodes als die er al zijn?? Groetjes Lonneke


Hoi Lonneke, hier het adres van het ziekenhuis waar deze nieuwe behandeling wordt toegepast. Hopelijk heb je er wat aan, sterkte en groetjes Kitten Ziekenhuis Bethesda adresgegevens Adresgegevens Bezoekadres Adres: Dr. G.H. Amshoffweg 1-4 Postcode: 7909 AA Plaats: Hoogeveen Postadres Adres: Postbus 30 000 Postcode: 7909 RA Plaats: Hoogeveen Contact Telefoon: 0528-286222 Fax: 0528-286299 Website: http://www.bethesda.nl/

label.Geplaatst op 2005-02-04 11:51:34


Hallo, Ook ik werd door diverse mensen gebeld om naar de uitzending te kijken. Mijn dochter heeft sinds een aantal jaren dystrofie die zich steeds verder uitbereid. Ook via patienten vereniging wisselende berichten gehoord, maar nooit zelf mensen met ervaring, positief of negatief, gehoord. Wie o wie met Bethesda ervaring reageert? Bedankt Hesi

label.Geplaatst op 2005-02-07 16:36:36


hoi, ik weet niet zeker of je het stuk hebt gezien waar ze het hadden over behandeling in macedonie (dat was ook op tv gister), maar daar heb ik meer over gehoord. wij waren lid van de patienten vereniging en in het blad hiervan stond een stuk over deze behandeling. Dat verhaal ging over iemand die er was geweest en heel goed resultaat hadden geboekt. Maar er stond ook onder dat er ook negatieve berichten waren, dat sommigen er eerst beter van werden maar daarna heeel slecht werden, slechter dan ervoor. het is dus wel goed afwegen voor je hierover een besluit kan nemen. het beste kan je even gaan praten met een arts die meer van deze behandeling weet. sterkte sandra

label.Geplaatst op 2005-02-04 16:35:46

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren