© 2024 solvo B.V.

Posttraumatische dystrofie

Ik ben suzan en heb pd (posttraumatische dystrofie) Ik heb 2 jaar terug een ongeluk gehad waardoor ik brandwonden aan me hand had. Na ongeveer een week kreeg ik een zware infectie wat niet goed is gegaan. Ik krijg nu z\'n 1,5 jaar al een ketasin behandeling wat mij even 2 a 3 weken de rust geeft om bij te komen want die pijn kan ik niet aan. Nu heb ik vorige week het infuus gehad en mij werd gezegd kom volgende week even terug voor controle. Nu ben ik dus vandaag geweest en nu werd mij gezegd sorry maar we kunnen je niet meer helpen je bent nog zo jong (23) net of ik daar zelf voor heb gekozen en ik moest maar geestelijk sterk worden om die pijn te kunnen verdragen. Ik weet op het moment gewoon niet wat ik moet doen en ik ben bang dat ik over een paar weken zoveel pijn heb dat ik helemaal gek word. Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen?? Ik hoor het graag Groetjes Suzan

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren