© 2024 solvo B.V.

Posttraumatische Dystrofie

Hallo, 3 jaar terug ben ik geholpen aan carpale tunnel syndroom, na deze ingreep zouden mijn klachten in mijn rechterarm verdwijnen maar dit was niet het geval In het ziekenhuis waar ik ben geopereed konden ze me geen verklaring geven waarom ik nog steeds klachten had en waarom ik meer pijn had. Ik heb een second opinion aangevraagd ( mrt 2004 ) en hier kreeg ik al snel te horen dat ik Posttraumatische dystrofie heb. Ik heb dagelijks pijn in de hele arm, mijn hand en onderarm verkleurd blauw/paars, word dik of word wit en koud, zweterig... ook is mijn hand kleiner geworden. Ik heb sinds 1,5 jaar nu ook dagelijks pijn in mijn linker been. Mijn beide benen verkleuren snel blauw/paars en voelen koud aan, mijn linkerbeen is daarin extremer dan mijn rechter ook hier is mijn linkervoet 1 schoenmaat kleiner geworden. Sinds mei dit jaar ben ik weer onder behandeling in het ziekenhuis voor deze klachten maar daar weten ze nog niet hoe het komt dat nu ook mijn voet kleiner is geworden... en wacht ik nog steeds op uitslagen van ct scan. Nu hoorde ik dat Dystrofie ook andere lichaamsdelen kan aantasten, weet iemand of dat mogelijk is?? Ik hoop dat iemand me kan helpen... Groetjes Eloise


hoi ja dit kan idd, je hoort vaker bij dystrofiepatienten dat het of terugkomt of in andere delen ook ontstaat. Het is echt heel erg vervelend, maar t is wel zo. Hoop dat ze je kunnen helpen!!! sterkte groetjes sandra

label.Geplaatst op 2005-10-15 11:14:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren