© 2024 solvo B.V.

Prematuur geboren

Voor een eindonderzoek zou ik graag in contact willen komen met ouders van een prematuur geboren kinderen uit een multiculturele relatie. Indien er ouders een prematuur geboren kindje hebben uit een multiculturele relatie en graag willen meewerken aan het onderzoek mogen deze mailen naar mcp1@telenet.be Alvast bedankt.


Kun je aangeven met welk doel dit onderzoek gehouden wordt?

label.Geplaatst op 2005-12-11 14:45:11


Hallo, het doel van het onderzoek is de evolutie van de prematuur geboren kinderen uit een multiculturele relatie onderzoeken tov de evolutie van de prematuur geboren kinderen uit een autochtone relatie.

label.Geplaatst op 2005-12-12 18:27:15


Je antwoord brengt mij bij de volgende vragen: Heb je er al eens overgedacht om deze vraag voor te leggen aan verloskundigen? Ten behoeve van welke opleiding is dit onderzoek? Aan het e-mail adres te zien kom je uit België. Dat is geen probleem. Maar verwacht je in Nederland een andere uitslag dan in België? Zelf denk ik van wel, gezien de het verschil in levensstandaard.

label.Geplaatst op 2005-12-12 18:44:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren