© 2024 solvo B.V.

Prikjes

hallo allemaal, Ik heb sinds kort last van prikjes in me lijf, het lijkt net op kleine naaldenprikjes. HErkent iemand dit???Alvast bedankt voor reactie :) groetjes


Bedoel je hele kleine puntbloedinkjes? Een soort rode of blauwe plekjes zo groot als een speldeknop? Zo ja, laat dan je bloed spoedig onderzoeken!

label.Geplaatst op 2005-02-08 14:32:12


hallo, nee je ziet er niks van op mijn huid ofzo, het voelt gewoon aan alsof iemand me heel de tijd met een naaldje zit te prikken overal. groetjes wendy

label.Geplaatst op 2005-02-08 14:37:23


Dan weet ik het niet, misschien toch maar naar de huisarts gaan, want misschien heeft het met de bloedsomloop te maken... eventueel......

label.Geplaatst op 2005-02-09 11:32:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren