© 2024 solvo B.V.

Probleem in het linkerbeen

Probleem in het linkerbeen. Vanaf de voet naar de knie opgezwollen in het linkerbeen, rechterbeen heeft helemaal geen probleem. Er bevindt zich vocht binnenin. Als je de huid aanraakt dan kan de gehele vinger erin verdwijnen. In de gehele rug ook pijn. Egyptische dokter (ik woon in Egypte) adviseert een operatie, maar hij zegt dat lopen daarna is uitgesloten. Aangezien de medische kwaliteiten hier niet hetzelfde als in Nederland, vraag ik zo om hulp.


Ik denk niet dat een operatie het antwoord op je aandoening is. Maar het probleem kan kennelijk in Egypte niet juist beoordeeld of behandeld worden. Het eerste advies is dan, om toch naar een meer medisch gecultiveerd europees land te gaan en u daar te laten onderzoeken en te behandelen. Mijn inschatting is een aanzienlijk lymfeprobleem. Alleen daarvoor zijn verschillende oorzaken te geven en niet vanaf het scherm te beoordelen. Het kan een minerale afwijking zijn (zouten/eiwitgehalte), of een vaatprobleem. In veel gevallen kan manuele lymfedrainage uitkomst bieden, maar dan moet eerst wel de ware oorzaak worden vastgesteld. Bekijk eens de informatie over lymfeproblemen op mijn site: [URL=http://aryo2000sporttherapie.web-log.nl]ArYo2000-SportTherapie[/URL] in het artikel [URL=http://aryo2000sporttherapie.web-log.nl/log/1930526]LymfeDrainage[/URL]. Succes, sterkte en beterschap. Groetjes, Arthur.

label.Geplaatst op 2005-06-02 17:42:39

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren