© 2024 solvo B.V.

Pukkel bij ooghoek

Hallo, Ik heb al een lange tijd een pukkeltje bij mijn rechterooghoek. Eerst was het vrij klein maar de laatste tijd is het iets groter geworden. Daarom is het ook goed zichtbaar. Ik dacht eerst dat het een puistje was maar het zit er nu al zo\'n lange tijd dat het geen puistje kan zijn. Ik maak me een klein beetje zorgen omdat ik graag wil weten wat het is. Het doet geen pijn en het heeft een beetje geel-wit achtige kleur. Het is niet erg groot, denk 3 á 4 mm. Het zit er denk toch zeker al een jaar, weet ik niet precies. Omdat het altijd klein was viel het me eigenlijk nooit op en heb gewoon al die tijd gedacht dat het een puistje was maar dit kan het echt niet zijn! Wie kan me helpen, wil graag weten wat het is? Wat is aan te raden, naar de huisarts? Alvast bedankt!

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren