© 2024 solvo B.V.

Raar gevoel met staan

Hoi, Ik heb de laatste tijd last van iets vreemds. Als ik bijv. stilsta op 1 punt lijkt het net alsof ik op wolken ga lopen, alsof ik op het punt sta door mijn voeten te zakken. Het lijkt alsof ik dan steeds \\\"naar beneden\\\"val, en me benen heel licht worden, en er een soort van \"dreunen\" oor me benen gaan die me dat lichte gevoel geven. Als ik maar zit of loop dan heb ik nergens last van, het is alleen als ik sta. Zou iemand weten wat dit is? Alvast bedankt!!


Heb je je al eens laten controleren op suiker?

label.Geplaatst op 2008-01-24 19:15:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren