© 2024 solvo B.V.

Rare hoofdpijn

Hallo,, Ik ben Joske, 17 jaar oud,zit in klas 5, en doe gymnasium. Ik heb een raar soort hoofdpijn. Bij zo\'n testje kwam uit dat ik met mijn hoofdpijn naar de huisarts moest, omdat er niet een uitslag uitkwam. Ook als ik mijn hoofdpijn vergelijk met de soorten hoofdpijn, kom ik er niet uit. Het is een hoofdpijn die 3 tot soms wel 30 keer per week opzet. het is alsof er veel messen in je hoofd worden gestoken. Het is alleen bij mijn slapen, aan of een kant(kan beide kanten zijn) of aan allebei de kanten. Het duurt soms een paar seconde soms (zeldzaam) 30 sec. de napijn blijft afwisselend van 5 tot 30 min hangen. meestal krijg ik er een paar over elkaar heen. Ik heb deze hoofdpijn vanaf dat ik 14-15 was. toen was het 1 tot 3 keer per maand, maar de laatste tijd wordt het meer Het kan niet met spanning te maken. Ik krijg het in vakanties, vlak voordat ik ga slapen als ik opsta. Tijdens een repetitie maken, muziek maken, tijdens het leren(erg irritant)tijdens het sporten. dus eigenlijk op elk willekeurige moment en dag Misschien is deze informatie handig: vroeger heb ik geknarsetant gebruik geen medicijnen, behalve voedingssupplementen die ik van een natuurarts krijg, ook zij heeft mijn hoofdpijn niet opgelost. Ik kan het ook \"oproepen\" als ik rosé drink. Het is dezelfde hoofdpijn, alleen drink ik maar 1-2 glazen wijn per maand. Ik ga ook eigenlijk niet uit (het klinkt raar voor een 17-jarige;P) Mijn vader heeft het ook gehad, van zijn 7de tot zijn 30ste. alleen had hij het maar 5-6 keer per jaar. Ik hoop dat een van jullie een idee kan hebben, ik kan het namelijk niet plaatsen


Zou te maken kunnen hebben met slechtwerkende neurotransmitters. Lijkt mij iets voor een neuroloog. Vraag je huisarts maar eens om een verwijsbriefje en laat je door hem niet afschepen met de een of andere medicijn. Probeer zelf eens dit (onschuldige) middeltje: Schommel met je hoofd op ONTSPANNEN wijze van links naar rechts. Niet gewoon horizontaal, maar met een (niet-geforceerde) boog naar onder. Begin zo: Hoofd laten hangen (ontspannen, ontspannen, ontspannen!) Nu ontspannen het hoofd in een boog van links naar rechts bewegen. Ee enkel minuutje volhouden en ..... weg is de pijn (hoop ik).

label.Geplaatst op 2008-01-19 16:47:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren