© 2024 solvo B.V.

Reflectieverslag

hallo allemaal, Ik ben sinds kort begonnen aan de opleiding tot oncologie verpleegkundige. Ik moet tijdens deze opleiding 4 reflectieverslagen maken, maar aangezien ik mijn opleiding tot vp 13 jaar geleden gehaald heb ben ik niet zo bekent met het PGO-systeem. Heeft er iemand misschien een reflectie verslag om eens door te lezen wat nu precies de bedoeling is. Het is niet de bedoeleing om deze te misbruiken maar om een beter zicht te krijgen in de opzet van zo\\\'n verslag. hopende op een reactie


De manier van reflecteren heeft niets met PGO te maken. De bedoeling is dat je een verslag schrijft waarin vermeld staat wat jouw leer rendament is geweest. er zijn verschillende reflectie modellen bv korthagen ABC model. Zoek hier een na op google of zo. Verder is het bij het PGO systeem zo dat je beschrijft hoe je de stappen van de 7 sprong doorlopen hebt. richt je daar op. ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben. MVR: Rogier van Dijk, senior verpleegkundige onderwijs

label.Geplaatst op 2004-10-06 14:06:51


bedankt voor je reactie maar heeft er misschien iemand een voorbeeld

label.Geplaatst op 2004-10-10 14:10:03


Hallo, Ik heb wel een goede uitleg en voorbeeld, maar dit heb ik gekregen, dus ik kan het niet per e-mail sturen wel per post eventueel. Dus als je het wilt hebben stuur dan je adres. Groeten Jolanda

label.Geplaatst op 2004-10-16 14:52:51


wil dit graag hebben maar om mijn adres op het forum te zetten lijkt me niet zo'n goed idee hier mijn e-mail als je een berichtje stuurt krijg je mijn adres. lilianpeters@hccnet.nl

label.Geplaatst op 2004-10-16 19:59:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren