© 2024 solvo B.V.

Restless Legs

Hallo, een jaar of 2 geleden ahd ik ineens erg veel pijn aan mijn benen, kon een tijd nouwelijks lopen. Benen voelde vaak erg zwaar en tintelde soms ook. Vooral savonds erg vervelend want de 1e 2 uur lig ik me steeds te verdraaien, ik kan gewoon niet stil liggen. Ben dan vaak doodop en gewoon hartstikke moe, mn koppie wil wel slapen maar steeds móet ik weer gaan verliggen. De bedrijfs arts zei toen dat dit ws restless legs syndroom is. Ik heb ernu ruim een jaar geen last van gehad maar nu ineens is het weer terug. Vreselijk irritant!!!! Van hem kreeg ik destids Revotril, een spier verslapper. Ik gebruik die nu wel af en toe want ik heb mn slaap gewoon nodig, maar heb geen zin om hier de rest van mn leven aan vast te zitten! wie kent dit restless legs syndroom en kan me er meer over vertellen of met goeie tips komen? Alvast bedankt.


Laat voor de zekerheid de vitamine B12-waarde van je bloed meten. Een tekort hieraan kan o.a. vermoeidheid,zware en tintelende benen geven. Zoek op het internet naar de ziekte van Addison-Biermer. Dit zou dan de oorzaak kunnen zijn. Henk

label.Geplaatst op 2005-05-26 19:15:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren