© 2024 solvo B.V.

RLS of een tick?

Ik heb al jaren het idee dat ik veel moe en vaak lichtelijke hoofdpijn heb. Sinds kort heb ik RLS gevonden, wat mss het een en ander kan verklaren. Ik weet niet zeker of ik eraan voldoe. Ik zoek dan ook lotgenoten. Ik kan altijd moeilijk inslapen aangezien ik de drang heb om constant met de benen te wiebelen. Het is dat wiebelen wat mensen met de benen doen op de maat van de muziek. Wat ik ook altijd doe als ik muziek luister. Als ik in bed lig dan is het moeilijker om het niet te doen dan wel. Als ik mezelf forceer om mijn benen stil te houden dan neemt iets anders het wel over. Of mijn middel, mijn armen of mijn vingers beginnen te tikken. Mss nog andere nuttige info die ermee te maken kan hebben. Ik word eigenlijk nooit \"fit\" wakker. De lengte van de slaap is volgens mij ook niet bepalend. In de vakantie lig ik er vaak langer in. Misschien soms te lang waardoor je ook weer brak word. Als ik een laken gebruik dan ligt ie smorgens helemaal weggeduwd achterin het bed. Als ik in de auto zit te dommelen en ik zit wat ongemakkelijk (spanning op de spier?) dan wil ik nog wel eens een ongecontroleerde schop doen. Maar dit kan natuurlijk normaal zijn? Daarom vraag ik me af of het RLS kan zijn. Ik lees voornamelijk op het internet dat mensen een irriterend en branderig gevoel hebben. Ik heb niet het idee dat ik dat heb.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren