© 2024 solvo B.V.

Roosteren met Harmony van Orthec

Op mijn afdeling, in een algemeen ziekenhuis, wil men er een roosteraar bij. Ik heb hier voor gesolliciteerd, het lijkt mij een leuke taak om bij mijn werkzaamheden als verpleegkundige er bij te doen. Nou willen ze graag iemand die minimaal 88,89% werkt en ik werk maar 55,56%. Er zijn 2 collegae van mij die ook hebben gesolliciteerd en zij werken beide het beoogde aantal uren. Zij het dat de een een enorme bunrout heeft doorgemaakt in het verleden en ik weet dat ze ook buiten het ziekenhuis (heeft) gesolliciteerd. En de ander heeft geen ervaring met PC/Harmony. Wat weer mijn voordeel is, dat ik onze roosteraar 2 jaar geleden in de zomerperiode heb ondersteund en tijdens haar afwezigheid in Harmony alle wijzigingen heb doorgevoerd. Ik heb dus voor en nadelen voor deze functie. Nou heb ik volgende week maandag een gesprekje met mijn leidinggevende en de roosteraar en ik wil goed beslagen ten ijs komen. Dus mijn vraag: Wie roosterd er via Harmony en kan mij tips geven? Wat is belangrijk voor een roosteraar? Ook personen die met een ander programma roosteren zijn welkom om te reageren. Wat zijn jullie motivaties geweest? Ik vraag jullie hulp, omdat ik dit gewoon heel graag wil! Ik wacht jullie reacties af! Liefs Timmerdosie


Ik maak het rooster op onze afdeling,alleen dan met /in Square. Ik weet niet waarom ze bij jullie perse iemand willen die meer werkt dan jij doet,ik zelf werk 20 uur per week en doe het ook. Ik ben ervoor gevraagd omdat ons hoofd toendertijd meer tijd wilde hebben voor andere dingen.De reden dat ik gevraagd werd was dat ik goed met de computer om kan gaan(leert sneller)en een goed inzicht heb in wat er nodig is op een afdeling om goed te kunnen draaien.En het is leuk om te doen naast het verpleegkundige werk.Elke keer weer puzzelen om het rond te krijgen is gewoon leuk. En als je goed roosters maakt voor iedereen krijg je daar veel waardering voor ,dat is ook leuk.in ieder geval veel succes en ik hoop dat je erin slaagt ze te overtuigen,..

label.Geplaatst op 2007-01-22 20:54:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren