© 2024 solvo B.V.

Rug + hoofdpijn

Ik ben ongeveer een half jaar geleden van een trapeze bij gym op m\'n achterhoofd gevallen. De tijd daarna kon ik telkens mijn hoofd maar met moeite naar links bewegen, en nu ben ik er ook achter gekomen dat elke keer als ik in een attractie van een pretpark stap dat snel gaat ik dezelfde pijn voel als toen ik gevallen was. Wat moet ik daarmee? Ik wil niet dat ik de rest van mijn leven niks kan doen in de kermis. ._.


Bedoel je dat je last hebt van je nek met pijnuitstraling naar hoofd en rug. Ga even langs je huisart en die kan je eventueel doorverwijzen. Niet te veel pijnstillers slikken, dat kan ook weer hoofd- pijn veroorzaken. (Dat is over het algemeen bekend) Sterkte.

label.Geplaatst op 2004-07-17 15:11:33


Hoi, Direct fotoos laten maken!!!!!! Rugpijn en hoofdpijn is een verschijnsel dat vaak samen voorkomt!!! Ik als rugpatient weet waar ik over praat. Laat het please onderzoeken, anders heb je er de rest van je leven last van. Veel liefs Jocha

label.Geplaatst op 2004-08-09 21:18:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren