© 2024 solvo B.V.

Sambal

Is het slecht voor je als je heel erg veel sambal gebruikt en wel dagelijks?


Er wordt gezegd dat in landen waar veel sambal gegeten wodt meer maag/darmkanker voorkomt, maar ik weet niet of dat aan de sambal ligt. Wij eten ook al jaren van kinds af aan veel sambal. lekker! ik maak het zelf ook. Ik denk dat je je niet te druk hoeft te maken. En wat noem je veel? Ja, als je 4 of 5 eetlepels sambal per dag eet, is dat wel slecht, denk ik, maar als je 4 theelepeltjes per dag eet of zo, is dat normaal en kan volgens mij niet zoveel kwaad. je merkt vanzelf als je telkens maagzuur krijgt, dan moet je melk drinken en sambal minderen.

label.Geplaatst op 2004-10-09 19:59:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren