© 2024 solvo B.V.

Schadelijk voor kinderen

Goede middag, Ik had een vraagje.Ik help bij een kinderopvang van kinderen van 2 tot 10jaar. Alleen nu gaan we altijd verkleed spelletjes doen bijv. rammenlapper, kapper of politie spelen. Alleen nu was er 1 meisje die was die zelfde dag naar de tandarts geweest en die had gezien dat ze handschoenen aan hadden, en een mondkapje voor. Nu hebben we er overgepraat dat we dat ook wel konden halen alleen kan dit kwaad? Bijv. voor zuurstof of zachte handjes of iets. En kan iemand mij helpen waar ik kleine handschoenen en mondkapjes kan vinden voor een goedkope prijs?


Nee, kan natuurlijk geen kwaad. Kijk uiteraard wel uit dat ze geen dingen in hun mond gaan stoppen. Waar je dat kan kopen? Geen idee.

label.Geplaatst op 2004-11-22 23:11:06


Misschien een idee om zelf ff langs ziekenhuis te gaan of tandarts om te vragen of je een paar mondkapjes mag hebben voor in de kinderopvang?Mij lijkt wel dat ze dat geven hoor,zo duur is dat niet voor hun. Groetjes Tamara

label.Geplaatst op 2004-12-07 23:53:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren