© 2024 solvo B.V.

Schildklier of?

Hallo, Ik ben al 4 weken erg moe, keelontsteking gehad 5 dagen, vaak hoofdpijn, dikke klieren (zijn al minder dik trouwens), en buikpijn bij mn middenrif zeg maar. Nu was ik bij de huisarts geweest, bloed geprikt voor pfeiffer. Zei de dokter dat t bij mij een milde vorm was maar dat t op de grens lag! Maar mn hals is ook zo opgezwollen en de onderkant van mn gezicht! Ik vraag me nu af of dat pfeiffer is omdat de uitslag op de grens lag of dat het mn schildklier is? Ik zit er best mee, maar durf niet weeer de huisarts te bellen. Alavast bedankt! Groetjes!


Beste Kyra, waarom zou je niet gewoon nog eens bellen naar de huisarts om het te vragen? ik vind dat je je nergens voor hoeft te schamen hoor!.. daar zijn dokters voor! ik heb zelf hier geen verstand van helaas anders had k je verder kunnen helpen. mijn advies is: bel gewoon even naar de huisarts, wat maakt het uit :) dan pas weet je het zeker Suc6, Kiki

label.Geplaatst op 2004-03-29 14:54:13


mijn moeder heeft zelf ook last van de schildklier maar heeft niet dit soort uitslagen. dus ik denk dat het ergens anders van komt. maar misschien komt het wel van de schildklier want mijn moeder heeft het heel lichtjes.

label.Geplaatst op 2004-03-29 19:49:56


Deze klachten komen niet van je schildklier. Dan heb je andere klachten.

label.Geplaatst op 2004-04-17 23:32:21