© 2024 solvo B.V.

Schildklier of?

Hallo, Ik ben al 4 weken erg moe, keelontsteking gehad 5 dagen, vaak hoofdpijn, dikke klieren (zijn al minder dik trouwens), en buikpijn bij mn middenrif zeg maar. Nu was ik bij de huisarts geweest, bloed geprikt voor pfeiffer. Zei de dokter dat t bij mij een milde vorm was maar dat t op de grens lag! Maar mn hals is ook zo opgezwollen en de onderkant van mn gezicht! Ik vraag me nu af of dat pfeiffer is omdat de uitslag op de grens lag of dat het mn schildklier is? Ik zit er best mee, maar durf niet weeer de huisarts te bellen. Alavast bedankt! Groetjes!


Beste Kyra, waarom zou je niet gewoon nog eens bellen naar de huisarts om het te vragen? ik vind dat je je nergens voor hoeft te schamen hoor!.. daar zijn dokters voor! ik heb zelf hier geen verstand van helaas anders had k je verder kunnen helpen. mijn advies is: bel gewoon even naar de huisarts, wat maakt het uit :) dan pas weet je het zeker Suc6, Kiki

label.Geplaatst op 2004-03-29 14:54:13


mijn moeder heeft zelf ook last van de schildklier maar heeft niet dit soort uitslagen. dus ik denk dat het ergens anders van komt. maar misschien komt het wel van de schildklier want mijn moeder heeft het heel lichtjes.

label.Geplaatst op 2004-03-29 19:49:56


Deze klachten komen niet van je schildklier. Dan heb je andere klachten.

label.Geplaatst op 2004-04-17 23:32:21


Vanwaar die angst voor de huisarts. Dikke klieren in je hals kunnen verscheidene dingen zijn natuurlijk, maar het is wel een klassiek symptoon van schildklierinfectie inderdaad.. ik zou jezelf niet meteen al te druk maken, zelfs als het schildklierinfectie is is het meestal goed te behandelen, zeker als je er snel bij bent. Het is met een simpele bloedtest ook vast te stellen, dus aarzel er niet over om je huisarts alsnog te raadplegen. tevens kan je ff op de site van de schildklierstichting kijken natuurlijk, daar staan ook een hoop (mogelijke) symptomen op. Laat je alleen nie gek maken door alle symptomen, maar ga goed bij jezelf ten rade wat je precies voelt.

label.Geplaatst op 2010-07-21 20:19:01


Hallo, Ik zal nog een keer naar de huisarts gaan. Wanneer deze moeilijk doet, kan je een beroep doen op een second opion. Je hebt recht op een second opion. Sterkte

label.Geplaatst op 2004-04-11 16:10:53

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren