© 2024 solvo B.V.

Scriptie probleem

Goedenavond allemaal, Ik heb een klein probleempje ik zit een beetje vast met mijn scriptie, die ik voor mijn opleiding tot operatie assistent moet maken. ik wou deze scriptie doen over preparaatverzorging in het ziekenhuis, op de afdeling. maar nu blijkt dat we opzich een heel goed protocol hebben voor preparaat verzorging, alleen word deze niet echt nageleefd..Wat moet ik nu doen als doel, uitzoeken waarom het niet word nageleefd? En hoe moet ik dit aanpakken? en het is heel moeilijk wel om informatie te halen over dit onderwerp, niet in de bieb, er bestaat geen boek\"preparaat verzorging\" dus nu ben ik een beetje het spoor bijster weten jullie misschien iets? of nog een super goed onderwerp? (moet wel iets te maken hebben met de afdeling OK) Of hoe ik het aan moet pakken ik weet dat het een beejte onduideljk is.. maar ik weet het ook niet eventjes meer;) misschien zitten hier wel operatie assistenten die hun ervaringen met eventueel een scriptie maken kunnen vertellen? ik vraag jullie hulp, mischien kom ik dan een stukje verder. bij voorbaat dankjwel groetjes, jody sprikkelman


Beste Jody, Leuk dat je de opleiding doet! In welk ziekenhuis doe je de opleiding? Volgens mij zijn er nog wel tal van onderwerpen die je voor een scriptie kan gebruiken. Bijvoorbeeld over de luchtcirculatie en verspreiding van bact op de OK, of je kunt gaan uitzoeken waarom dat protocol voor preparaatverwerking niet gebruikt wordt hoe kun je dat efficienter maken.

label.Geplaatst op 2007-03-06 10:30:01

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren