© 2024 solvo B.V.

Slechte ervaring op de 1e hulp!!!!

In april van dit jaar werd ik met spoed opgenoemen op de 1e hulp. ivm acute buikklachte. Maar dat doet er verer niet toe. toen men doorhad dat ik in de GGZ zit, werd ik niet meer serieus genoemen!!!! Ik werd behandeld als een kind!! Men had het steeds over \"dat meisje\" (hallo ik ben een vrouw van 30!!! en absoluut geen pieperd) Ook hebben ze zonder toestemming onderzoek gedaan!! En werd ik de volgende dag naar huis gestuurd, terwijl ik amper op mijn benen kon staan en de toegezegde onderzoeken werden ontkent. Tjah daar sta je dan... Ik ben erg benieuwd of anderen mijn ervaring delen... en wat jullie er mee gedaan hebben misschien. ik ben namelijk wel van plan om er iets mee te doen, dit om herhaling te voorkomen, en dat ze je ALTIJD serieus nemen!!!! ook als je om wat voor reden dan ook in de GGZ bent beland!!! Pe-es


Op zich heeft acute buikklachten niets te maken met het feit dat je cliënt bent bij de GGz. Dat moet gewoon onderzocht worden. Maar je hebt het over onderzoeken waar je geen toestemming voor gegeven hebt. Daarnaast heb je geen onderzoek gekregen die wel toegezegd waren. Misschien moet je iets duidelijker zijn: welke onderzoeken wilde je niet en welke onderzoeken zijn toegezegd? Als je daar wat meer over kunt zeggen kunnen wij daar misschien iets over vertellen. Wiedie

label.Geplaatst op 2006-06-02 02:14:00


bedoelje met 1e hulp de huisartsenpost? want de opvang daar verschilt enorm. ben verl.jaar met iemand meegegaan die als een prinses werd behandeld. verleden weekmet een buurtje van 75. op haar vragen werd aan mij geantwoord inplaats aan de vragende persoon. toen zij meer wilde weten zei de (waarschijnlijk,arts,want noemde niet zijn naam) tja, nu stel je toch te veel vragen hij was onvriendelijk en leek er geen zin in te hebben. nou wij ook niet want wij gingen ook liever een beetje wandelen in het bos. dan denk ik we zijn toch met een probleem gekomen?daarvoor zoeken wij een behandeling. ik weet dat het veel geld kost dus dacht bij mezelf, : dat is nou toch wel zonde van het geld. mijn buurtje betaalt aan de zorgverz. 120 euro per maand dat is ook niet mis. zij kreeg wel een extra medicijn erbij,toen wij erheen gingen was haar ziekte niet levensgevaarlijk maar wel gevaarlijk als wij niet wisten hoe ermee om te gaan en wat zij eigenlijk scheelde. conclusie, : je kunt het goed of slecht treffen op die dag.

label.Geplaatst op 2006-06-19 16:03:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren