© 2024 solvo B.V.

Spataderen

Wie heeft wel eens spataderen operatief laten verwijderen of laten inspuiten? Welke methode is het beste? operatief of inspuiten? Ik zou het graag willen weten omdat ik ook last heb van spataderen.


Hallo jolanda ik reageer op je vraag over spataderen.Ik heb operatief mijn spataderen laten verwijderenhad er heel lang last van .Heb ook heel vaak laten spuiten maar dat moet je regelmatig herhalen komen steets terug.Ben vijfeentwintigjaar geleden begonnen met mijn aders.Mijn ervaring is dat de operatie het best heeft geholpenhet is al 8 jaar geleden en ik heb nog geen last gehad.groetjes albulina

label.Geplaatst op 2005-06-26 16:59:19


Hoi, Ik heb mijn spataderen operatief laten verwijderen. Ik kreeg eerst een onderzoek om de kijken waar het precies misging in de aders en dat had als voordeel dat ze veel nauwkeuriger te werk kunnen gaan omdat ze precies weten waar het fout gaat. En geen of nauwelijks kans dat ze weer terug komen. Het andere wat over bleef kon gespoten worden, maar doordat ik met erge zenuwpijnen zit, is besloten om hiervan af te zien.

label.Geplaatst op 2005-07-02 23:49:47

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren