© 2024 solvo B.V.

Spataders

ik heb een spatader laten weg spuiten. hoe lang duurt het voordat de blauwe plekjes weg zijn en dat je het resultaat ziet van het weg spuiten.????


Hoi Als het goed is heb je van de arts een elastische kous gekregen, deze moet je enkele weken aanhouden om alles goed te laten genezen, het kan ook enkele weken duren voordat de blauwe plekken wegtrekken. Geef ze de tijd om te genezen, ze hebben een goeie klap gehad na de ingreep en dat kost tijd. Groetjes

label.Geplaatst op 2007-05-14 11:34:00


Hallo, Enige tijd geleden heb ik ook spataders weg laten halen, ik kan me herinneren dat de blauwe plekken naar 2 weken weg waren. Het kan zijn dat je de aderen nog ziet (wrs hebben deze een roodpaarse/blauwe kleur). De aders sterven af. Volgens mij was het bij mij na een maand wel weg. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.\ Succes

label.Geplaatst op 2007-05-20 22:51:26


Ik werd recent behandeld door Medisch centrum Breda/silhouet in breda en bij mij deden ze eerst de hoofdader uitschakelen (locale verdoving met klein roesje) en na 2 weken worden de kleine takjes gespoten. Voor evlt-laser was het iets te uitgebreid. Ik was blij dat het zo kon want 1 uur na de ingreep ben je weer buiten.

label.Geplaatst op 2007-07-07 14:42:26

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren