© 2024 solvo B.V.

Spieren of iets anders?

Hallo Even een vraagje.. Als ik bv. met mijn haar bezig bent of aan t opmaken.. Dan krijg ik na 1 minuut een \"zwaar\" gevoel in mijn bovenarm. Net alsof mijn arm erg moe is.. Ik wil graag weten wat dat is.. Is dat overbelasting? Zwakke spieren.. Of melkzuur. Ik heb hetzelfde als ik lang 10 minuten met de hoorn van de telefoon aan mijn oor zit. Wie o wie weet wat dit is? Groetjes Emmy


Voor het grote deel niets anders dan een verzuring in je spieren. De rede hiervoor is omdat je voorbij een bepaald punt bezig bent.

label.Geplaatst op 2006-05-17 14:51:31


Dank je wel voor uw snelle antwoord.. Kan t te maken hebben dat ik een kindje heb van 2 jaar die steeds aan t trekken is aan mijn armen en opgetild wilt worden? of omdat mijn uithoudingsvermogen niet goed is? Dank je wel. Emmy

label.Geplaatst op 2006-05-17 20:05:11


volgens mij heeft iedereen daar wel last van. ligt er natuurlijk ook aan hoe getraint die spiergroep is, als je vaak die beweging maakt worden je spieren sterker. groetjes

label.Geplaatst op 2006-05-17 21:20:17


Ik had dat vroeger altijd als ik mijn haar ging doen. Toen ik ging fitnissen werd het minder erg!

label.Geplaatst op 2006-05-23 08:10:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren