© 2024 solvo B.V.

Spierverkramping

Hallo allemaal, tijdens mijn 2de dag op de Canarische eilanden kreeg ik hevige spierverkrampingen in heel mijn lijf ik kon amper nog staan laat staan liggen enz, enz ik had heel veel pijn de arts gaf mij een valium injectie maar de volgende dag moest ik toch mee naar de kliniek zoals ze dat daar noemen, na een infuus van 3 uur ben ik weer redelijk opgeknapt het infuus bevatte voedingsstoffen en ik moest calsium en magnesium innemen maar ik ben wel er geschrokken omdat ik bijna geen adem meer kon halen door de verkramping in mijn borst, na verder bloed onderzoek bleek dat mijn lever en mijn nieren niet in orde waren en mijn bloed dus ook niet ik moest meteen maar naar een specialalist bij thuiskomst, mijn bloed werd hier onderzocht maar alles was in orde maar ik snap nog steeds niet wat er nu gebeurd is met mij en er zijn zelfs nog hier en daar verkampingen in de leverstreek en buik, wie kan er mij vertellen waarom dit zo heftig is geweest? ik gebruik zelf wel morfine en nog een aantal andere medicatie voor mijn rug maar dat doe ik al jaren.. Fred................


hoi fred ik vind het heel raar dat ze in grancanaria zeggen dat je nieren en lever niet goed zijn en dus ook je bloed niet en dan hier zeggen dat alles ok is

label.Geplaatst op 2007-08-30 14:06:06


mag ik uw leeftijd weten, want er is veel uit te halen

label.Geplaatst op 2007-08-31 15:26:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren