© 2024 solvo B.V.

Spontaan groeiende borsten

Hallo, Ik ben een jonge vrouw van 23 jaar en ik heb 2 kinderen (bijna 5 en 3,5). Sinds een maand of 2 zijn plotseling mijn borsten gaan groeien, het begon met een harde plek in mijn rechterborst, dat toen erg vreemd aandeed, hier is een echo van gemaakt en er was gelukkig niets mee aan de hand. Sinds die tijd zijn mijn borsten behoorlijk gegroeid en is het borstweefsel ook behoorlijk toegenomen. Ik ben zeker wel een maat gegroeid (van een grote 75a/kleine 75b naar een gevulde 75C). Ik heb hier nog nooit van gehoord, en na wat rondvragen op wat forums en in mijn omgeving, had ook niemand hier van gehoord. Ik ben niet dik (bmi van 20 1,75 bij 62 kg) en ik heb 2 jaar een spiraaltje (mirena), heb een normale menstruatiecyclus, het vloeien is sinds ik mirena heb wel een stuk minder, beperkt zich tot een dag of 2 en hoef daarbij alleen maar een inlegkruisje te gebruiken. Ik kan me daarom niet voorstellen dat de groei wordt veroorzaakt door een zwangerschap. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, ik vind het namelijk nogal vreemd.


Heel vreemd. Mijn borsten zijn wel 1 maat gegroeid, maar dat ging heel langzaam en kwam omdat ik zelf ouder en dikker werd. Misschien moet je toch weer naar de huisarts.........

label.Geplaatst op 2004-08-25 20:25:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren