© 2024 solvo B.V.

Spuiten in het gewricht wel of niet goed

is het zetten van spuiten in een schouder gewricht wel of niet goed? ze willen er bij mij drie gaan zetten in totaal. Vanwege te weinig ruimte voor de spieren en pezen in de schouder. Ik kan de schouder nu tot 45 graden omhoog krijgen dan gaat die namelijk klem zitten waardoor de pezen en spieren klem komen te zitten. Maar nu hoor en lees ik op internet dat die spuiten niet goed zijn?


Bedoel je spuiten als in een bepaalde stof dan wel niet medicijn toegediend te krijgen? Of een soort van hulpstuk in je schouder zodat je die weer beter kunt gebruiken?

label.Geplaatst op 2006-06-01 08:09:56


Lees mijn reactie op je vraag in de orthopediesite die je onder het pseudoniem P1 hebt gesteld. Ik wist al wie daarvoor stond want je had daar ook al verschillende malen net als op deze en andere sites de mensen bestookt met vragen waarbij je verder niets met de antwoorden hebt gedaan. Daarom ben ik daar ook nooit op ingegaan, maar omdat er zoveel onduidelijkheid heerst bij degenen die reageerden, vond ik het noodzakelijk om mijn geluid te laten horen.

label.Geplaatst op 2006-06-01 10:04:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren