© 2024 solvo B.V.

Staaroperatie

Ik ben 4 Okt.geopereerd aan mijn linkeroog en heb toen een netvliesruptuur (loslating) + een bacterieële infectie gekregen ik ben nu links blind maar het ergste vindt ik mijn verschrikkelijke hoofdpijn met af en toe ondragelijke pijnscheuten enkel maar aan de linkerkant en dat is tot nu toe chronisch, herkent iemand dit en heeft hij soms een tip slapen doe ik sindsdien heel slecht.


Geen directe ervaring met een soortgelijk geval maar als je het mij vraagt zou ik toch maar gaan nagaan of die infectie niet ziekenhuis gerelateerd was. Sterkte.

label.Geplaatst op 2005-12-27 08:03:47


hoi, ik heb ook heel erg veel hoofdpijn met pijnscheuten die uit je oog lijken te komen vliegen. bij mij is dit gekomen nadat ik was geopereerd voor netvliesloslating (helaas niet gelukt) en dit heb ik nu wel in beide ogen. bijmij helpt niet te druk maken, hoe meer inspanning hoe meer pijnscheuten. verder heel weinig alcohol en niet roken al die dingen lokken het uit. 's nachts is soms ook lastig ik zorg dat ik goede gordijnen heb zodat ik niet 's ochtens in fel licht kijk (krijg je ook pijn van)en soms helpt je hand er tegen aandrukken ook. su6 xeentje

label.Geplaatst op 2006-06-08 20:21:53

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren