© 2024 solvo B.V.

Stage

Ik loop stage in het ziekenhuis waarbij ik casussen moet maken. Nou kom ik uit een paar vragen niet uit. zouden jullie mij kunnen helpen? hoe ziet de verpleegkundige rol eruit bij een verwarde zorgvrager? groetjes talitha


Nog een vraag wat is een maagzuigdrainage? wanneer wordt dat gedaan? wat zijn de verpleegkundige aandachtspunten daarbij?

label.Geplaatst op 2005-10-12 11:42:07


Is het niet vreemd dat jij voor de casussen moet zorgen. Normaal is het zo dat elke casus een aspect van je opleiding inhoud. Komt bij mij vreemd over.

label.Geplaatst op 2005-10-12 21:05:54

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren