© 2024 solvo B.V.

STAPPENPLAN INGRIJPEN KINDERMISHANDELING GEVRAAGD ! ! ! !

Dag allemaal! We zijn als studiegroep op zoek naar een stappenplan of richtlijnen die (sociaal) verpleegkundigen volgen als ze een vermoeden hebben van kindermishandeling. Alle informatie m.b.t. kindermishandeling zelf is ook welkom, zowel via de post als via de email. Als u/jij iets hebt, wilt u dan mailen naar me?? Vriendelijke groeten en alvast bedankt! Annemarie


Ik werk in de gezinszorg, en hebben laatst toevallig dit onderwerp behandeld in onze curcus.... In geval van kinder mishandeling in een gezin, mag je gelijk eigen stappen ondernemen, bureau jeugdzorg inschakelen/inlichten...Kinderen kunnen zichzelf nog niet weren en/of verdedigen.... In geval van volwassenen mag jij niet uit eigen initiatief stappen ondernemen. tenzij de man/vrouw je in vertouwe neemt en toestemt.... Ik hoop dat je hier wat aan hebt....

label.Geplaatst op 2006-04-14 00:59:10

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren