© 2024 solvo B.V.

Steek in hoofd, migraine?

Net nadat ik in bed lag kreeg ik een heftige steek in de rechterzijde van mijn hoofd. De pijn trok vrij snel weg maar daarna kreeg ik een doof gevoel in mijn rechter gezichtshelft. ook had ik het idee dat mijn mondhoek heel ietsje lager stond aan dezelfde zijde. Geen uitvalsverschijnselen of dubbel zien. Reflexen waren goed. Nu een dag later heb ik nog een dovig gevoel in mijn wang en straalt er een soort warm gevoel over mijn gezicht tot aan mijn hals. Ik heb nog een doffe hoofdpijn aan de rechterzijde. Ik ben onderzocht door de noodarts en die kon geen bijzonderheden vinden maar vond het wel typisch. Kan het zijn dat dit een soort migraine was, alhoewel ik geen zware hoofdpijn had? IK ben een gezonde man van 39 en hoop dat er iemand is die mij hier wat meer over kan vertellen. Alvast bedankt, Jan


n.a.v. jou gebeurtenis lijkt het mij dat het een soort kleine hersenbloeding is,oftewel een tia.het lijkt mij dat die arts niet echt bepaald een goeie arts is geweest.als ik jou was zou ik nog een keer naar de dokter gaan maar nu naar de échte'om het zo maar even te zeggen.ik heb zelf al vanaf mijn vierde last van migraine.en wat jij beschrijft is alles behalve migraine.nogmaals ik zou evengoed nog een keer langs de dokter gaan.SUCCES. groetjes shenandoah

label.Geplaatst op 2005-03-25 19:22:55


ik zou me maar even een onderzoek in ziekenhuis laten doen dat is beter het kan zijn dat het een tia is maar je kan beter voorzichtig zijn en zeker weten want dan kan je daar medicijnen voor krijgen dus wel even gaan hoor sterkte

label.Geplaatst op 2005-03-27 22:26:40

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren