© 2024 solvo B.V.

Steken bij hart

Ik heb de laatste paar dagen last van steken bij mijn hart. Niet de hele tijd maar af en toe als ik dan diep inadem voel ik zo\'n steek. Weet iemand wat dat zou kunnen zijn. Ik heb de laatste tijd ook veel last van benauwdheid (\'s avonds in bed)maar dat komt waarschijnlijk omdat er allemaal slim vast zit.


Beste Sandra, Die steken bij jouw hart in combinatie met slijm en benauwdheid wijst vrijwel zeker op een ontsteking. Direct naar de dokter dus!!!

label.Geplaatst op 2004-01-06 13:46:05


Ik denk dat het je long is, en niet je hart, want ik heb dat ook wel eens gehad, en toen dacht ik ook dat het mijn hart was, in die tijd had ik ook veel last van astma

label.Geplaatst op 2004-01-08 10:33:10


Ik heb dat ook af en toe.. Niet dikwijls, maar gelijk je zegt, als je diep ademhaalt. Ik heb het tegen mijn moeder vertelt, maar die weet ook niet wat het is. We waren van plan het bij de huisdokter te vragen als we daar nog een kwamen. Maar daar is niet meer aan gedacht. Toen ik je bericht las, wou ik er toch even reactie op geven.

label.Geplaatst op 2004-07-30 19:31:23


Hoi Aimee, Bedankt voor je reactie! Het zou inderdaad kunnen dat het mijn longen zijn. Ik heb nl. ook last van een lichte vorm van astma, ik heb ook van die puffertjes en ik merk dat ik die de laatste week weer veel moet gebruiken dus dat zou het inderdaad zo kunnen zijn. Heb jij er nog iets aan gedaan of ging het vanzelf over. Groetjes, Sandra

label.Geplaatst op 2004-01-08 11:08:17


Nou, prednison zou ik dus echt niet nemen...........

label.Geplaatst op 2004-01-16 15:52:00


Dat is niks. Steken komen zelden van het hart. Zeer waarschijnlijk komt het door de ademhalingsspieren. Je zegt al, als je zeer diep inademt, dat je dan die stekende pijn voelt. Dat heeft bijna iedereen wel eens. Geen zorgen dus.

label.Geplaatst op 2004-07-30 19:53:45


Hoi, bij mij ging het altijd gewoon over. Ik ben nu 46, maar toen ik een jaar of 15 was, had ik dat voor het eerst. Toen was ik naar de huisarts gegaan en die zei dat het mijn longen waren. Bij tijd en wijlen heb ik ook soms van die steken, en die gaan dan vanzelf over.Groetjes!

label.Geplaatst op 2004-01-15 10:01:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren