© 2024 solvo B.V.

Stress

Ik heb laast van mij vriedin gehoord, dat er een soort medicijn op de mark is dat heel goed werkt tegen stress. (zij woont in USA) Het medicijn heet Jamieson tabletten. Ik ben zelf apotheekassistent, maar ik kon onder deze naam geen antistress middel vinden. Weet miscchien hier iemand de Nederlands naam of kent iemand dit geneesmiddel?


Ik wil niet onrespectabel zijn maar je bent of leert voor apothekersassistent en je kunt er niets over vinden of andere medicijnen die daarbij in de buurt komen?

label.Geplaatst op 2006-01-24 14:35:56


sommige medicatie wordt alleen in het buitenland op de markt gebracht. de toelatingsnormen zijn ook anders per land. misschien heeft het ook te maken met de vraag naar bepaalde medicatie in andere landen.

label.Geplaatst op 2006-01-25 17:42:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren