© 2024 solvo B.V.

Stuitje

Ik zal proberen uit te leggen waar ik last van heb. Al een aantal jaren heb ik last van heftige pijn aan mijn stuitje. Echter deze pijn er af en toe. Er is geen rede waarom deze pijn opkomt. Meestal krijg ik er last van als ik slaap. Deze pijn is zo erg dat ik wakker wordt. Om dit te laten weg gaan moet ik op de grond gaan zitten met de knieen opgestrokken. De pijn trekt dan binnen 20 minuten tot 2 uur weg. Het kan voorkomen dat de pijn weken weg is en dan weer een paar dagen achter komt. Hopenlijk is er iemand die weet wat het is en wat er aan te doen is. Bedankt Raoul Valentijn


De beschrijving lijkt meer op anuskrampen. En dat kan weer duiden op een spastische dikke darm. Advies, Ga naar je huisarts. succes

label.Geplaatst op 2005-09-22 11:24:29


Ik heb ook hevige pijn bij mijn stuitje en nog verder daarboven nl. de lumbale wervels door een zeer ernstige valpartij op het ijs op mijn billen. In het begin was het niet zo erg, nu is het zo erg, dat ik een prikkelbare zenuwstelsel krijg en vooral pijn heb aan de rechterkant van mijn lichaam. Stuitje en SI gewricht met uitstraling naar het rechterbeen. Aan het stuitje is niets te doen, daar moet je mee leven. Wat je wel kan doen is een afspraak maken met een pijnpoli, daar weten ze ook alles over pijn en de bestrijding hiervan. Veel succes.

label.Geplaatst op 2005-09-26 13:44:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren