© 2024 solvo B.V.

Stukje eten vast in mijn keel!

Hoi, Twee dagen geleden was ik ziek en moest ik overgeven. Er is toen een stukje eten in mijn keel blijven hangen, en het wil er met geen mogelijkheid uit. Ik krijg pijn van het schrapen van mijn keel en drink meer dan gewoonlijk in de hoop dat het stukje doorschiet. Ik voel het zitten, elke keer als ik slik gaat het wel iets verder naar beneden maar na een tijdje komt het weer naar boven. Gisteren werd ik er gek van en heb ik uiteindelijk een vinger in mijn keel gestoken, maar zelfs toen kwam het er nog niet uit. Wat moet ik in vredesnaam hieraan doen?


Gaat het ook met eten niet weg?Misschien is het wel geen stukje eten ,maar gewoon je keel die rauw is van het braken.Probeer het met een stukje brood eten even en anders weet ik het niet.Misschien dan even laten kijken?

label.Geplaatst op 2005-12-24 17:55:41

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren