© 2024 solvo B.V.

Stuur een kaartje

de moeder van een vriendin van me is ernstig ziek, en door een hoop andere veranderingen in haar omgeving (ziekte en dood), zit ze er even doorheen, nu is mijn vraag wil iedereen die zich geroepen voeld haar een kaartje, briefje gedachten ,gedicht of verhaal te sturen dat dan doen? daar zal ze vast wat mee kunnen en een mailtje is zo koel, dus vraag ik om een kaartje te sturen of zo. mail me even en je krijgt het adres Vriendelijke groet janneke

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren