© 2024 solvo B.V.

SUIKERZIEKTE OF NIET? reageer astublieft

hallo ik heb de laatste tijd veel kwalen . zo als vocht bij me enkels alle 2 voeten het zet op. erg droge keel en drink ook veel meer als anders en eet ook meer als normaal en naar de wc gaan om het half uur dus dat is te veel.en soms duizelifg draaierig. vraag me af of het suikerziekte kan zijn reageert atstublief dank u tjeerd


Ga gewoon even naar je huisarts,dan weet je snel meer.. Veel drinken en veel plassen kan wijzen op diabetes,dus leet het even testen. succes

label.Geplaatst op 2007-12-19 08:07:12


Alleen je huisarts kan antwoord geven op zulke vragen, een afspraak is zo gemaakt en zij zijn ervoor om jou te helpen. Voorderest als je veel klachten hebt....probeer eens om zo veel mogelijk fruit/ peulvruchten/ noten te eten. En laat vlees weg, dat kan al een hoop schelen! Groetjes Petra.

label.Geplaatst op 2007-12-27 00:12:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren