© 2024 solvo B.V.

Tepels

ik heb altijd een beetje ingetrokken bijna vlakke tepels gehad een tepel is erger dan de ander, ik heb er nooit veel aandacht aan besteed ,maar nu ik ouder wordt en vaker een borstzelfonderzoek doe valt het me op dat als ik gewoon voor de spiegel sta en mijn borsten bekijk dat mijn tepels vlak zijn en als ik mijn armen boven mijn hoofd doe een tepel meer ingetrokken wordt dan als ik gewoon sta dan ziet er alles normaal uit. wie heeft daar ook last van ,vorig jaar bij de dokter een onderzoek gehad en die vondt alles normaal.het kan zijn dat ik dat altijd gehad heb maar er eerder geen aandacht aan besteed heb.


Ik heb het zelf niet, maar wel in het ziekenhuis gezien, dat vrouwen die dat hebben, die krijgen een " tepelhoedje " als ze de baby de borst moesten geven.Dat was een soort rubber dopje, waar de baby makkelijk uit kan drinken. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, dat gaat wel.

label.Geplaatst op 2004-01-15 09:45:39


Doe je ook aan zelfonderzoek van je borsten? Als nu je ene tepel meer ingetrokken is als de andere, wanneer je je armen in de lucht doet, zou ik toch nog maar een keer een afspraak maken bij de huisarts. Het hoeft niets te betekenen te hebben, maar het kan wel. Tevens zou ik voor de zekerheid vragen om een mammografie. Borstonderzoek met de hand sluit niet alles uit. Succes!

label.Geplaatst op 2004-01-24 12:57:19

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren