© 2024 solvo B.V.

Testosteron(vervang)therapie

Ik zou graag horen van mannen die deze therapie volgen of gevolgd hebben. Wat zijn/waren hun ervaringen. Zelf ben ik 57.


ik zit met dezelfde vraag maar woon in Peru. Volgens Wikpedia encyclopedie heeft het allen maar positieve resultaten en je leest ook dat heel wat misverstanden over agressiviteit door testosterone naar de prullemand verwezen. Tik testostereone in google zoekmachine en je ziet meteen wat. Maar ik wil toch graag een tweede opinie van ziekenhuis experten en of ik dat op 48 jarige leeftijd kan beginnen. Ik heb al 30 jaar last van depressie en laatst vertelde men mij ook dat heel weinig kalk inmijn botten heb. Met testostereone zou dat kunnen verbeteren las ik. Is dat zo?

label.Geplaatst op 2007-11-22 23:00:55


Antwoord geven op jullie vraag kan ik jammer genoeg niet. Wel wil ik jullie waarschuwen niet al te veel waarde te hechten aan hetgeen er op/ in Wikipedia geschreven wordt. Iedereen die dat wil kan het artikel in Wikipedia veranderen.

label.Geplaatst op 2007-11-25 14:40:37

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren