© 2024 solvo B.V.

Tetanus reactie

Donderdag ben ik gevallen en heb een gat in mijn kin opgelopen. Ben na de dokter geweest en heb in mijn bovenarm een tetanusprik gehad.De dokter wist niet wanneer ik de laatste prik had gehad. Nu heb ik een hele dikke opgezette bovenarm en die dikte zakt langzaam naar beneden. Het doet aardig zeer en het gaat jeuken. Nu heb ik in de zomer last van hooikoorts. Kan dat er iets mee te maken hebben? Of is het een normale reactie op een tetanus prik? Graag een antwoord en bedankt. Williams


dit is een normale reactie als je meestal een tetanis prik heb je een stijf gevoel maar dat gaat naar een paar weer weg en jeuken dat geeft niet dat is goed dus je hoeft je nergens druk over te maken

label.Geplaatst op 2005-12-13 22:47:19


Bedankt voor je bericht. Het is al bijna over, maar ik had wel last van een allergische reactie, mijn arm werd steeds dikker en stijver. Ik kan slecht tegen miggenprikken en deze reactie leek er ook erg veel op. Daarom heb ik 2 dagen een anti allergiepil geslikt (die ik altijd bij me draag) en daarvan ging de zwelling en de jeuk snel over.

label.Geplaatst op 2005-12-14 21:56:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren