© 2024 solvo B.V.

Tinteling voet

hallo ik heb dagelijks last van hevige tinteling in mijn linker voet. temp en kleur verandert niet. wie weet wat dit kan zijn ?


hi, kijk op www.free-medical-diagnosis.tk voor het woord tintelingen of paresthesie (is hetzelfde) en je zal de ziekten vinden die dit kunnen geven. Meestal gaat het om druk op een zenuw op het verloop van de rug tot de teen: dus hernia in de rug, door kruisen van benen ... buffalo

label.Geplaatst op 2005-01-31 12:27:57


Als ik kijk op free hupeldepup dan moet ik wel een arts of student zijn en ik neem aan dat de meeste mensen die op dit forum komen dat niet zijn.

label.Geplaatst op 2005-02-11 21:49:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren