© 2024 solvo B.V.

Tintelingen

ik heb een vraag. sinds dinsdag heb ik tintelingen in mijn tong. ik heb het de hele dag door ook s\'nachts heb ik er last van. zou het verband kunnen hebben dat ik met mijn stembanden aan het knoeien ben? mijn stembanden komen namelijk niet tegen elkaar aan als ik praat. ik sta hier voor onder controle van de kno arts. hier moet ik 9-2-2005 weer heen voor controle. heeft iemand een iedee wat dit zou kunnen zijn? alle informatie is welkom.


jolanda ik ben apdeheus@quicknet.nl ik weet heel veel want ik zoek alles op maar jij heb de tintelingen volgens mij heb jij ijzergebrek --vitaminegebrek---en een te kort aan vit b12 de klachten zijn meestal een brandgevoel op de tong en het geeft ook slikklachten dus het is een soort bloedarmoede dus je kan het beste even naar de huisarts gaan om je bloeddruk op te meten en ook zeggen over de prikkelingen op je tong afz ap

label.Geplaatst op 2005-01-17 01:13:29


hoi jolanda hier ben ikweer we blijven jou helpen en voor jou zoeken kijk jij eerst zelf naar www.e-gezondheid.be en druk linksboven tong in dan krijg je de site en dan ga je naar tongaandoeningen als je nog meer wil weten dan hoor ik wel van je

label.Geplaatst op 2005-01-19 00:09:44


bedankt voor je reactie. (apeheus) ik heb inderdaad tintelingen in de tong maar het voelt niet branderig of zo. wel heb ik sinds vandaag kleine bultjes op de tong. mijn tong begint nu ook een beetje zeer te doen. ook doet mijn keel heel erg veel pijn. als ik mijn mond op doe en voor de spiegel ga staan dan is het helemaal rood van binnen.

label.Geplaatst op 2005-01-18 17:55:47


Bloedarmoede heeft toch helemaal niets met je bloeddruk te maken. IJzergebrek wel. Maar al met al zou ik het maar even aan je behandelend arts vragen als ik jou was.

label.Geplaatst op 2005-02-11 22:42:43

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren