© 2024 solvo B.V.

Toxoplasmose

sinds 1 week kan ik ontzettend slecht zien met mijn linkeroog, dit doordat ik een ontsteking heb van mijn netvlies (toxoplasmose), ik heb nu vijf soorten medicijnen waaronder een vrij hoge dosering prednison. Mijn vraag is zijn er nog meer mensen die hiervan last hebben of hebben gehad? Ik weet dat er een blijvend litteken zal ontstaan, zou graag met mensen die hetzelfde hebben of hadden willen praten. Met vriendelijke groet, Erika


hoi erika, Ik ben Linda en ben 29 jaar. Net als jij heb ik toxoplasmose en in beide ogen binnenwaardse onstekingen gehad. Ik was toen dertien jaar. Natuurlijk wil ik er wel met je over praten over mijn ervaringen ik ben sinds kort weer bezig met de toxoplasmose. Mijn email is bekent maar zet hem maar neer yorben@zonnet.nl ik hoor wel van je. groetjes linda

label.Geplaatst op 2004-05-02 23:23:10

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren